Децата со кои избравме да работиме потекнуваат од многу ранлива група на семејства. Голем дел од родителите на овие деца се неписмени, по цел ден се надвор од дома за да најдат алтернативна егзистенција, или имаат повеќе деца, па не се во можност на сите да им посветат внимание и да им помагаат во образовниот процес на училиште. Како резултат на тоа и на малиот степен на мотивација кој родителите го покажуваат, се соочуваме со намален интерес и разбирање за наставното градиво на училиште, во период во кој се менува образовниот систем и се воведува т.н. Кембриџ програма која значително ќе го отежни процесот на едукација за ромските деца во основно образование, знаејќи колку покомплексно и понапредно е училишното градиво според истата.
Во Едукативниот центар Надеж ние се осигуруваме дека дечињата ќе ги сфатат образовните материјали преку секојдневна неколкучасовна работа, преку која се осигурува алтернативна настава која е интересна и сеопфатна, и најважно од се фокусирана на помали групи на ученици – нешто што е претставува голем проблем за воспоставување во училиштето кое што го посетуваат.
Проектот ги опфаќа следните активности:
Shueler Helfen Leben – Germany
Да се зголеми бројот на ромски деца во Република Македонија кои успешно го завршуваат основното образование. Да се зголеми образовната вклученост на децата преку подобрување на нивниот училишен успех и редовност, и да се зголеми нивната социјална инклузија преку промена на навиките кои водат до социјална исклученост.
70 ромски деца од Шуто Оризари, кои доаѓаат од сиромашни социјално загрозени семејства, семејства со самохрани родители, корисници на социјална парична помош, многудетни семејства.