Подобро родителство за подобар успех на ромските деца” е наречен овој проект и има за цел да ги развива и зајакнува јазичните компетенции и самодоверба на децата до поаѓање во основно образование преку неформална едукативна и развојна стимулација. Ќе се применува воспитно-образовната методологија „Чекор по чекор” која се базира врз следниве цели׃
Децата со кои избравме да работиме потекнуваат од многу ранлива група на семејства. Голем дел од родителите на овие деца се неписмени, по цел ден се надвор од дома за да најдат алтернативна егзистенција, или имаат повеќе деца, па не се во можност на сите да им посветат внимание и да им помагаат во образовниот процес на училиште. Како резултат на тоа и на малиот степен на мотивација кој родителите го покажуваат, се соочуваме со намален интерес и разбирање за наставното градиво на училиште, во период во кој се менува образовниот систем и се воведува т.н. Кембриџ програма која значително ќе го отежни процесот на едукација за ромските деца во основно образование, знаејќи колку покомплексно и понапредно е училишното градиво според истата.
Во Едукативниот центар Надеж ние се осигуруваме дека дечињата ќе ги сфатат образовните материјали преку секојдневна неколкучасовна работа, преку која се осигурува алтернативна настава која е интересна и сеопфатна, и најважно од се фокусирана на помали групи на ученици – нешто што е претставува голем проблем за воспоставување во училиштето кое што го посетуваат.
Проектот ги опфаќа следните активности:
March 2014 - August 2015) Foundation "Step by Step" (September - December 2015) Embassy of Switzerland in Macedonia
40 ромски деца од Шуто Оризари од 4 до 5 години, кои доаѓаат од сиромашни социјално загрозени семејства, од млади родители семејства со самохрани родители, корисници на социјална парична помош, многудетни семејства.
март 2014 – декември 2015